Tillbakablick

Nyårs festen var riktigt lyckad. Va en brokig skara människor som samlades hemma hos Henrik. Fick ett sms 01.30 från mamma där det stod "Gott nytt år min kära son" i så hon hade nog också skoj hihi ;) Tolv slaget missa vi dock, var någon som kom på att nu är det nog, så vi satte på teven men då hade redan "ring klocka ring" vart... jaja då får vi väl gå ut och skjuta raketer sa Anders. Jag och några till hängde med ut och resten ställde sig på balkongen. Skåla i champagne som Henrik bjöd på gjorde vi iallafall och kolla raketerna. Sen lekte vi "ja har aldrig" med Jägermeister shottar, jag blev så full att jag var nära att spy i ett litet tält som stod där. Han måste ha barn han vi va hos tänkte jag... När jag och Erika kände oss färdiga med den festen så kila vi bort till en annan fest hemma hos hennes syster. Fram på morgonen fick jag för mig att jag va nog hungrig och skulle gå till Shell men Erika stoppa mig som tur va. Jag hade väl fryst ihjäl, är ju rätt långt och skit kallt va det! Vakna upp precis som jag förutsett, as bakis. Min nattliga gäst hade somnat med kläderna på i soffan. Kalas kul va det... va det var ordet... jag startade nämligen det nya året med en förkylning, där är förklaringen till inga inlägg.
Jaja nu är ja hyfsat frisk och pigg och redo för va det nya året har att bjuda på :)

 

 
 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0