Pärlan on fire

Vakna 07.30 för en gångs skull och bestämde mig för att inte somna om utan gick ut på morgonpromenad.
Gick min och Hasses gamla runda. När jag gick förbi Pärlans gatukök så stod det en brandbil utanför och var några gubbar som höll på att slänga ut möbler och isolering på baksidan. Det luktade as äckligt på långt håll, typ en blandning av grillad mat och nått giftigt, blä!
När jag kom hem käka jag frukost och lagade matlådor till helgen.
Jobbar nu fredag, lördag och söndag. Lite ork men har ledigt lördag kväll och börjar först 13.00 på söndagen så ska till Karlsson på lite party :) Det ska bli skoj!
Nu ska jag kika Let´s dance.










Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar våra promenadrundor tillsammans!

2010-01-23 @ 22:30:36
URL: http://hanssontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0