Kollar Hockeyn

Tog mig en sovmorgon idag och gick upp vid 11... kunde jag behöva efter den katastrof natten jag hade.
Kunde inte sova och va allmänt nere som man kan bli när man är övertrött och jobbat för mycket. Men sen kom jag igång fick tvättat massor och hann fika med Ronia en sväng. Blev dock ingen träning idag men men det får bli ett pass imorn istället :) Och så ska jag träffa Erika imorn och kolla klart på den tredje filmen vi hyrde i söndags.

Nu sitter jag och kollar hockeyn, Sverige vann med 2-0, wohoo :D



Melodifestivalen på lördag oxå, ska på delfinalen i Göteborg med ett sött gäng brudar. Blir väl lite fest oxå.
Det ser jag verkligen fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0